Saturday 28 May 2016

Vassilis Karavitis


                                                                   Bill Brand , nude

SENSE OF EXISTENCE

I felt so close to you
Τhis summer
Like a sea drop
Drying on your knee
That is how you were evaporating inside me

And you survived.

Vassilis Karavitis, 1982


ΑΙΣΘΗΣΗ ΥΠΑΡΞΕΩΣ  


Πολύ κοντά σου
Βρέθηκα αυτό το καλοκαίρι.
Σαν το νερό της θάλασσας
Που στέγνωνε στο γόνατό σου
Έτσι εξατμιζόσουνα μέσα μου

Και επιζούσες.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΒΙΤΗΣ, Φόρμουλες για μιαν άγνωστη ζωή, 1982

2 comments:

  1. Συντομότατος και περιεκτικότατος Καρούζος επί του θέματος.


    Εγώ Υπάρχω

    Κάτω απ' την κυανή αιχμαλωσία τ' ουρανού
    είμαι ο ταμίας της τύχης μου.
    Φίλος του νερού άνωθεν
    κι ο ουρανός
    συνάλλαγμα της ταπεινώσεως.

    ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΟΥΖΟΣ, Τα ποιήματα, τόμος Α, 1961-1978, Αθήνα, Ίκαρος.


    ReplyDelete
  2. Ο Καρούζος ευπρόσδεκτος πάντα στην παρέα μας! Σ 'ευχαριστώ καλή μου Ρόζα!

    ReplyDelete